Publicitat
Publicitat

Eurovegas assegura que atraurà 11 milions de turistes i 15.500 milions d'euros els primers 15 anys

Un estudi elaborat per l'empresa mateixa fa aquestes previsions. Las Vegas Sands Corp ha difós les dades

Las Vegas Sands Corp, promotor del projecte Eurovegas que vol instal·lar-se a Madrid o Barcelona, assegura que gràcies a la seva instal·lació el nombre de turistes que vindrien a l'estat espanyol durant els primers 15 anys serien 11 milions, i que s'hi deixarien 15.500 milions d'euros. L'estudi de Las Vegas Sands es basa en l'experiència dels anys acumulats al 'resort' construït el 2010 a Singapur. Segons aquestes xifres, el nombre de turistes que visitarien l'Estat creixeria un 15% i l'increment de l'entrada de diners del turisme seria d'un 20%, perquè els turistes d'aquests 'resorts' tenen un alt poder adquisitiu.

El nombre de turistes que visiten anualment l'estat espanyol és d'uns 50 milions, i Catalunya la visiten uns 10 milions, amb xifres del 2011.

Las Vegas Sands Corp afirma en la seva nota que el projecte suposaria la construcció de 12 complexos turístics integrats que oferirien una àmplia gamma d'instal·lacions d'oci i negocis. Cada un dels dotze espais aportaria una resposta a les necessitats del mercat i s'acabaria adaptant a l'espai disponible i a les característiques de la ciutat finalment elegida.

L'empresa adverteix que els 15.500 milions d'euros d'ingressos durant el període de 15 anys no inclouen la despesa generada per les màquines i els jocs del casino. En aquests ingressos, l'organització té en compte que el visitant de la instal·lació gasta un 150% més al dia que el turista habitual de les ciutats de Barcelona i Madrid.

Segons l'organització, el complex turístic inclou una àmplia oferta d'hotels, botigues, restaurants i sales d'exposicions i convencions, així com serveis complementaris de 'spas', gimnasos, piscines i pistes de golf.

L'estudi inicial de la companyia afirma que un 17% de les pernoctacions que aportaria aquesta instal·lació, calculada en 40 milions de pernoctacions en 15 anys, s'haurien d'atendre en establiments hotelers de fora del complex.

Marina Bay Sands
L'empresa fa referència a l'experiència acumulada des del 2010 a Singapur, on es va instal·lar una franquícia de l'empresa sota la denominació Marina Bay Sands. Segons aquesta experiència, Singapur va rebre el 2011 13,2 milions de visites, amb un increment del 13%. La despesa d'aquests turistes va sumar 22.200 milions de dòlars el mateix any, un 17% més que l'any anterior.

Les previsions per al 2015 a Singapur, sempre segons l'estudi de Las Vegas Sands, són d'arribar a 17 milions de visitants l'any, amb una despesa de 30.000 milions de dòlars.

Etiquetes

Més continguts de