Publicitat
Publicitat

Jeremy Scott porta Adidas a l'extrem

El dissenyador de Kansas reinventa els clàssics d'Adidas amb estampats que imiten animals, vestits de torero o roba militar, o bé hi posa forats, serrells i materials com el cuir

Jeremy Scott, el noi dolent de la moda nord-americana, col·labora amb la marca Adidas reinterpretant, des d'un punt de vista còmic i arriscat, algunes de les peces més tradicionals d'aquesta firma esportiva d'origen alemany.

Per a la seva col·lecció Originals tardor-hivern 2011-2012, Adidas s'ha basat en el concepte Originals by Originals: productes originals de la marca interpretats per dissenyadors molt originals. Per això, ha seleccionat Scott: per portar la seva roba esportiva més enllà dels gimnasos. Fins i tot en alguns casos, la seva roba es pot portar en qualsevol lloc excepte al gimnàs. 

El dissenyador americà ha creat una col·lecció molt especial aportant dissenys completament nous a peces de tota la vida. S'inspira en elements ètnics africans, pells d'animals o la roba militar de camuflatge. Això, però, tampoc és nou. Anteriorment, ja havia creat dissenys amb estampats inspirats en les patates fregides o havia mesclat la roba de motocròs amb els pantalons per anar a córrer.

Entre els dissenys més destacats d'altres col·laboracions entre Scott i Adidas hi ha la revisió del clàssic xandall monocolor amb ratlles blanques als laterals de mànigues i camals: el Top Track. Ell el va mesclar amb un traje de luces per crear, finalment, un dos peces vermell amb brodats negres i solapes ornamentades sobre els muscles que segur que no deixa indiferent ningú. El nom de la creació: Torero Superstar Top Track.

Per rematar aquesta peça, uns tirants aguanten els pantalons pirates, una pena que no es vegin si es vesteixen amb la jaqueta a conjunt. Un dissenyador arriscat però poc previsor. Més enllà d'aquesta peça vermella, n'hi ha de totes les formes i maneres. Tot i això, sempre deixa un espai per als colors blanc i negre, tan identificatius de qui posa el logo i, al final, en paga la producció: Adidas.

Més continguts de