Publicitat
Publicitat

L'aerolínia més polèmica i un símbol del 'low cost'

Aterratges d'emergència

L'aerolínia ha protagonitzat un degoteig d'incidents polèmics aquest estiu, com els tres aterratges d'emergència que avions de Ryanair van haver de fer a València el 26 de juliol. Els últims dies dos vols més van haver d'aterrar d'urgència a Barajas i el Prat, tot i que cobrien una altra ruta.

Bitllets per viatjar dret

Ryanair va anunciar el 2009 que estudiava vendre bitllets d'avió per a passatgers que estiguin disposats a viatjar drets en rutes de curt recorregut, per reduir encara més les tarifes.

Pagar per anar al lavabo

Michael O'Leary també havia fet públic, en una entrevista a la BBC, la possibilitat de fer pagar cada vegada que un usuari dels avions de la companyia vulgui anar al lavabo.

Cobrar per tots els serveis

La política de la companyia irlandesa per oferir tarifes reduïdes inclou cobrar per tots els serveis. Els passatgers han de pagar per facturar els equipatges i per consumir begudes i aliments.

Més continguts de