Publicitat
Publicitat

El president de Mango creu que Eurovegas és el millor per a Barcelona després de Gaudí i els Jocs

Isak Andic ha remarcat que el macrocomplex hoteler i d'oci faria que la capital catalana tingués el palau de congressos més gran del món

El president de Mango, Isak Andic, creu que Eurovegas és el millor que li pot passar a Barcelona després de Gaudí i els Jocs Olímpics, per la gran importància que té per al seu futur. En una trobada amb la premsa amb motiu de l'anunci del guanyador del premi Mango Fashion Awards, que ha sigut per al dissenyador tailandès Wisharawish Akarasantisook, Andic ha dit que és molt optimista sobre les possibilitats de Barcelona "perquè des de la Generalitat s'està fent un gran treball".

Ha assenyalat que Eurovegas farà que la ciutat tingui el palau de congressos més gran del món, amb capacitat per a 10.000 persones, cosa que atraurà a la ciutat grans congressos i suposarà més avions, més taxis, més botigues i més de tot per a la ciutat.

Un portaveu de Las Vegas Sands Corporation, l'empresa que preveu instal·lar el macrocomplex d'oci Eurovegas a l'estat espanyol, va anunciar fa una setmana que la decisió final sobre la seva ubicació es prendrà a l'estiu i que les candidatures de Barcelona Madrid tenen exactament les mateixes opcions d'albergar el complex.

El propietari de Mango s'ha reconegut com un gran fan de Barcelona i ha anunciat que en les noves etiquetes de la marca apareixerà "Mango Barcelona- Disseny de Barcelona", perquè moltes persones creuen que és una marca estrangera i vol que quedi clar que és una marca catalana i espanyola. Ha puntualitzat que ho fa per donar suport a la ciutat, perquè mai ha rebut ni ha demanat ajuda a l'administració pública, i perquè això és bo per a Barcelona i per a Mango.

També ha anunciat que el 2015 té previst obrir una nova línia de moda per a joves de 14 a 22 anys amb botigues pròpies que es dirà Mango Young, que se sumarà a la línia de roba masculina HE i a la de complements Mango Touch. Un altre projecte de futur és vendre roba per a nens i Andic ha recordat que als seus inicis ja ho feia amb la marca Manguito.

Mango Young arrencarà amb una vintena de botigues repartides per algunes de les ciutats en les quals ja té presència la marca per després expandir-se. Actualment Mango, que dóna feina a més de 12.000 persones, és present a 108 països.

Sobre els seus plans d'expansió, ha assenyalat que el concepte de Mango que serveix  per socialitzar la moda, i que es basa en preus assequibles, bon disseny i un producte de qualitat, es pot estendre a altres sectors i socialitzar també la restauració o els hotels, però sense concretar quins són els seus plans de futur.

Davant els mitjans, Isak Andic ha recordat que tots els beneficis s'inverteixen en Mango i que això li ha permès créixer molt i arribar a ser la segona empresa tèxtil d'Espanya, tot i que encara no forma part de les deu més importants del món.

Sobre la seva expansió, ha dit que fa 18 mesos va anunciar que en quatre anys doblaria les vendes i que ja pot dir que els beneficis han crescut en l'últim any un 40% i que complirà amb la seva predicció.

Més continguts de