Publicitat
Publicitat

SOCIETAT

Marcilla declara la guerra del cafè a Nespresso

Sara Lee, propietària de la marca, posa a la venda càpsules compatibles amb les màquines exclusives de Nestlé. Es poden trobar al súper i són més barates. A França el cas ja ha arribat als tribunals

Marcilla desafia Nespresso. Sara Lee, propietària de la marca de cafè, ha llançat al mercat càpsules monodosi compatibles amb les màquines Nespresso. La gran diferència és que les càpsules es vendran als supermercats i més barates. Nestlé ha aconseguir crear un sistema exclusiu de cafè de qualitat, amb botigues especialitzades, que cada cop té més adeptes.

El president de Sara Lee Coffee & Tea Spain, Mauro Schnaidmann, ha explicat que més de sis milions de les noves càpsules Marcilla l'Aroma Espresso ja estan disponibles en més de 1.200 supermercats i hipermercats espanyols. En els propers dies arribaran a 5.000 punts de venda.

Marcilla llança a Espanya un producte que ja és present a França i Holanda, a un preu recomanat de 2,99 euros cada paquet de deu càpsules de cafè. Schnaidmann considera aquest preu "molt competitiu", ja que és un 14,5% més barat que les càpsules bàsiques de Nespresso.

Nestlé va demandar a França Sara Lee per violació de patent, un conflicte que "segueix el seu curs" tot i que el producte compleix la normativa perquè és "legal" i "diferent" al del seu competidor, segons Schnaidmann.

Marcilla assegura que les càpsules de Marcilla han estat desenvolupades pel departament d'I+D i que són diferents a les de Nestlé, ja que cada unitat va en un paquet, les càpsules són de plàstic, transparents i tenen un sistema de forats pels quals entra l'aigua "i extreu el millor del cafè", i permet veure el producte i olorar l'aroma.

Shnaidmann ha explicat que la quota de mercat de les càpsules de cafè monodosi a França i Holanda és del 50%, mentre que a Espanya és del 17,1%. Això fa, diu, que el producte tingui un gran potencial. "Esperem que sigui un èxit", ha afegit.

Més continguts de