Publicitat
Publicitat

Multa a l'operadora Yoigo per quedar-se amb el saldo dels clients de prepagament

També la resta d'operadores es quedaven els diners quan aquests usuaris no feien recàrregues en un període de temps d'entre set i tretze mesos

Les autoritats de la comunitat autònoma de Madrid han multat l'operadora Yoigo amb 9.200 euros per quedar-se amb el saldo dels usuaris de prepagament que no realitzen recàrregues en un determinat termini, segons ha informat avui FACUA-Consumidors en Acció.

En un comunicat, aquesta organització ha assenyalat que Movistar, Vodafone, Orange i Yoigo van ser denunciades per FACUA pels mateixos motius i assenyala que "en breu podrien resoldre's més expedients sancionadors". En les seves denúncies, FACUA argumentava que les pràctiques de les operadores vulneren el text de la llei general per a la defensa dels consumidors i usuaris i recorda que la norma considera abusives "les estipulacions que imposin (...) la pèrdua de les quantitats abonades a la bestreta i l'abonament de quantitats per serveis no prestats efectivament".

En el comunicat, FACUA insta els usuaris afectats que reclamin a les companyies que els retornin les quantitats de les quals s'apropien quan no realitzen recàrregues en diversos mesos, entre set i tretze, segons l'operador, a més de donar-los de baixa les línies.

Més continguts de