Publicitat
Publicitat

La història real dels protagonistes de l'anunci de Veri

"Sou la parella seleccionada, d'aquí quinze dies us caseu "

"Aquesta història no està basada en un fet real. És real". Ho hem pogut llegir desenes de vegades durant les últimes setmanes a l'anunci de Veri, que protagonitzen l'Albert i la Míriam, una parella que va decidir casar-se dalt d'una muntanya i convertir l'experiència en un espot publicitari. Però tot i que l'anunci assegura que la història és del tot verídica, encara hi ha qui no s'ho acaba de creure. Els que en són els protagonistes, però, ho ratifiquen: "No ens vam conèixer dalt de la pica d'Estats", admet la Míriam, però assegura que fora d'aquesta petita llicència argumental, l'anunci se cenyeix estrictament a la realitat.

Tal com diu l'anunci, l'Albert i la Míriam es van casar el 26 d'abril. El que no sabíem, però, és que els seus plans no eren ben bé aquests. "La data inicial que havíem planificat era cap al setembre o l'octubre", recorda l'Albert. Però els fets es van precipitar.

"Jo li havia demanat a la Míriam que es casés amb mi. Això sí, penjats a la roca, fent escalada", explica el marit. "Al cap de deu dies, com si fos una clarividència, en un blog de muntanya que habitualment consultem vam veure que Veri estava buscant una parella de muntanyencs genuïns que es volguessin casar dalt de l'Aneto. I vaig veure que ens hi havíem de llançar".

El càsting devia anar prou bé, perquè al cap de "tres o quatre dies" els van trucar: "Sou la parella seleccionada. D'aquí quinze dies us caseu!".

Al cap de dues setmanes ja tenien tots els preparatius fets, i també va ser el moment de donar la notícia als pares, que no se'n sabien avenir. El 26 d'abril van pujar, ell amb corbata i ella vestida de blanc, però tots dos amb bótes de muntanya, al pic de Castanesa, a 2.861 metres d'altura. L'opció inicial de l'Aneto es va descartar perquè la poca superfície del cim feia impossible organitzar-hi un casament.

Van pujar, això sí -i aquí sí que l'anunci ho amaga- en helicòpter, però més per exigències del guió que per voluntat pròpia: "Ens hauria agradat pujar-hi a peu -reconeix l'Albert-, però per fer la producció de l'anunci suposo que era impensable que ens seguissin durant hores caminant per la muntanya".

Tots dos coincideixen a dir que el record que tenen de l'experiència és "inoblidable", i asseguren que no n'estan "gens penedits". Això sí, admeten que quan es veuen per la televisió miren cap a una altra banda. Destaquen dos moments en què els ha fet impressió veure's: a la mitja part de la final de la Champions i a l' APM? , que va versionar la seva història en clau d'humor. "Si surts a l' APM? , a nivell de televisió catalana ja ets al punt més alt!", bromeja ell, que assegura que aquella versió va ser "un glop d'aire fresc" després d'haver vist fins a l'extenuació la versió 90% real del seu casament.

Més continguts de