Publicitat
Publicitat

PUBLICITAT

L'empresa responsable de la campanya ha canviat l'anunci després de les queixes rebudes

Eslògan d'urgència per substituir l'anunci que ha indignat l'Hospitalet

De "Treballa com un suec encara que siguis de l'Hospitalet" a "Menys hores extres més happy hours". Aquest és el nou eslògan de la beguda V-Energy Drink

El polèmic anunci "Treballa com un suec encara que siguis de l'Hospitalet" no va agradar gens als veïns d'aquest municipi. L'empresa responsable de la campanya publicitària de la beguda V-Energy Drink ja va comunicar la retirada dels anuncis després que l'alcaldessa, Núria Marín, expressés la seva indignació als responsables de l'empresa.

A més, va dir que estudiava prendre accions legals perquè considerava que s'estava "insultant els ciutadans de l'Hospitalet".

Marín va afirmar a l'ACN que el missatge publicitari estava "insultant els ciutadans de l'Hospitalet". A la pàgina a Facebook de la beguda energètica, nascuda a Austràlia, s'hi poden llegir missatges de queixa de diversos conciutadans, fins i tot el d'un regidor.

Energy Drink es comercialitza des del 1997 a Oceania i també s'exporta a altres països.

Més continguts de