Publicitat
Publicitat

ARA TU

La moda es torna anònima

Ni estrelles de Hollywood, ni estilistes d'èxit, ni editors de revistes. Avui la moda es fabrica al carrer i es llança al món a través d'internet i les xarxes socials. Descobrim el que es portarà aquesta tardor de la mà de sis bloguers de tendències

Avui existeixen milers i milers de blogs. Des dels anomenats egoblogs, en què els autors posen amb la roba que adquireixen, fins als més convencionals, revistes urbanes que publiquen notícies relacionades amb el sector però amb un punt de vista personal. Malgrat l'abundància, els escollits que aconsegueixen que els seus posts es converteixin en una feina remunerada són molt pocs. Entre ells, Scott Schuman, de The Sartorialis, que fotografia i penja el look de la gent que passeja per Manhattan.

L'èxit de Schumann no és un cas aïllat. L'adolescent Tavi Gevinson, de The Style Rookie; Susana Lau, de Style Bubble; Rumy Neely, de Fashion Toast; Joanna Goddard, d' A Cup of Jo, i Hanneli Mustaparta, de Hanneli, són alguns exemples més de blogueres, en aquest cas dones, que poden viure dels seus posts. Totes elles han esdevingut icones d'estil internacional i s'han convertit en figures habituals al cobejat front row (primera fila) de les desfilades de moda.

Podeu llegir el reportatge complet a l'Ara Premium de l'Ara Tu

Més continguts de