Publicitat
Publicitat

"És la meva primera fira, mai havia muntat un estand"

Sayan és el nom d'un poble de Bali i el de la marca i la botiga de Soledad Álvarez, una jove dissenyadora que fa un any i mig va obrir la seva segona botiga (ara a Barcelona). La bona acceptació de la col·lecció de festa i de còctel -també en fa una de moda urbana- és el que més l'ha animat a participar al The Brandery. Amics que en tenien experiències positives també l'han influït. "Vam pensar que seria una bona prova", comenta Álvarez. "Volem créixer però no de cop: primer el mercat nacional i després, l'internacional".

Soledad Álvarez ha viscut envoltada de vestits, patrons i desfilades. És filla d'una altra dissenyadora, Purificación García, i per això alguns visitants s'apropen amb una curiositat especial a l'estand de Sayan. "És la meva primera fira i el primer estand que munto", explica divertida. És senzill i minimalista, sense elements de fusteria per cedir el protagonisme als vestits. Presenta fins a setanta models diferents. Els materials que predominen -amb els quals treballa habitualment- són les sedes, el georgette i el chiffon.

Ara els incorpora brodats i lluentons. Els colors que predominen són d'elaboració pròpia, "són colors fets per nosaltres especialment per a la col·lecció... no és un Pantone predeterminat", emfatitza. Aposta per les tonalitats intenses, com el royal blue o el purple , tot i que colors més convencionals com el blau marí, el negre, el visó i el gris fosc també hi tenen cabuda. Amb independència de les vendes que gestioni aquests dies, Álvarez valora a priori que l'experiència "haurà valgut la pena". "No sé si moltes marques presenten un producte com el nostre. D'altra banda, no sé quina serà la reacció dels clients perquè la gent no ve al The Brandery a buscar una col·lecció de festa". En dues hores a The Brandery, Soledad Álvarez ha rebut dues comandes, un bon inici per a qualsevol creador que s'estrena en el món de les fires.

Més continguts de