Publicitat
Publicitat

Els protagonistes de l'anunci de Loewe, fans de Camela a la paròdia del vídeo

En menys de 24 hores l'espot de la firma de moda s'ha guanyat un vídeo de mofa ambientat amb la música d'un altre viral, el videoclip de l'Institut Mendoza

El rebombori que ha causat l'anunci de la marca de moda de luxe madrilenya Loewe a Twitter li ha valgut, menys de 24 hores després del seu llançament, una paròdia a YouTube en què es dobla els protagonistes per treure'ls el glamur i que, en canvi, assegurin que els agrada anar a comprar al mercat o que són fans de Camela, a més de diverses sentències més o menys obscenes.

Fent servir la música del 'lip dub' dels alumnes de l'Institut Antonio de Mendoza, que també s'ha convertit en viral en les últimes setmanes, el vídeo s'esforça per ridiculitzar l'anunci tot mantenint les imatges originals, però modificant el logotip i el nom de la marca, que passa a dir-se Loweve.

Més continguts de