Publicitat
Publicitat

OCI URBÀ

Aquesta setmana 52 establiments de Barcelona enriquiran l'oferta d'oci per promocionar la ciutat

Les terrasses dels hotels obren les portes

Fins a 52 terrasses d'hotels obriran les portes a partir d'avui i fins dissabte que ve. Hi haurà música en directe, espectacles de màgia o cinema a la fresca per promocionar l'oferta d'oci de la ciutat.

Les terrasses dels hotels de Barcelona són, generalment, grans desconegudes per als barcelonins. En la majoria dels casos es tracta d'espais privilegiats i amb vistes úniques de la ciutat. La iniciativa A vista d'hotel -una idea del Gremi d'Hotels amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona- arriba enguany a la segona edició amb la voluntat de donar a conèixer aquests espais al gran públic.

A partir d'avui i fins dissabte que ve, 52 terrasses d'hotels de Barcelona obriran les portes a tothom que hi vulgui passar una estona. Aquest any hi ha 16 terrasses més que en l'edició passada, i en totes hi ha activitats variades com a reclam: des de música en directe fins a espectacles de màgia passant per sessions de cinema a la fresca, tallers de còctels, sessions de massatges o exposicions de quadres. Segons Jordi Clos, president del Gremi d'Hotels, s'espera que l'edició d'aquest any repeteixi "el gran èxit de la de l'any passat", en què van participar més de 10.000 persones, i els organitzadors confien a arribar als 15.000 visitants.

"L'objectiu d'aquesta iniciativa és que els ciutadans locals també utilitzin els hotels i gaudeixin dels seus serveis", va expressat Clos a la presentació de la iniciativa, posant èmfasi en el fet que es tracta d'una idea "pionera a Europa". A més, Clos va destacar que "Barcelona té una infraestructura hotelera extraordinària" i "els seus ciutadans també n'han de gaudir". Sònia Recasens, segona tinent d'alcalde, va destacar que la ciutat ha de recuperar el seu "dinamisme, vitalitat i creativitat amb iniciatives com aquesta, per posar Barcelona en el mapa de l'avantguarda, un altre cop". Per Recasens, la capital catalana ha de seguir l'estela de ciutats com Nova York, Singapur i Tòquio, "que tenen els hotels com a referent per als ciutadans i no només per als turistes".

La música com a reclam

La música és la gran protagonista d'aquesta iniciativa i és l'activitat que més es repeteix en la majoria d'hotels. El Condes de Barcelona, el Juan Carlos I, el Silken Diagonal, l'Hotel W i el Villa Emilia són alguns dels que oferiran actuacions de DJ al llarg dels cinc dies que dura la iniciativa. Els amants del jazz en podran escoltar en directe al Rivoli Rambla, a l'Hotel Omm i al Miramar. Al Barcelona Catedral, en canvi, proposen un taller de còctels i gintònics a la seva terrassa per a tots els que vulguin descobrir noves maneres de combinar els sucs de fruita i els licors. L'Hotel Amèrica Barcelona optarà per oferir cinema a la terrassa. Amb el títol 7è art al setecel , es projectaran, en horari nocturn, pel·lícules rodades a Barcelona o amb temàtica relacionada amb la capital catalana.

Però les activitats també són aptes per als més petits, perquè els hotels volen atreure les famílies amb fills. Alguns establiments han organitzat espectacles de màgia, com el Mandarin Oriental, on hi actuarà Jordi Magomero; el Best Western Hotel Confortgolf, on hi haurà Carles Reiet amb el seu espectacle Ni màgia, ni humor , i el Catalònia Rambles, amb un xou a càrrec del mag Jordi Cambres. A la piscina de l'Hotel Ohla, en canvi, hi haurà un espectacle de natació sincronitzada a càrrec de les nedadores del CN Kallipolis.

Més continguts de