Publicitat
Publicitat

L'ATM intentarà acabar la Línia 9 i projectar l'arribada del Trambesòs a Urquinaona el 2020

El Pla Director d'Infraestructures, que aquest divendres ha aprovat el consell d'administració de l'Autoritat Metropolitana del Transport, preveu invertir 13.760 milions d'euros en la millora de la xarxa de transport públic de l'àrea metropolitana de Barcelona, un 16,5% menys que el PDI 2011-2010

L'acabament de la Línia 9, inclòs el tram central que està aturat, i el perllongament de la línia de tramvia que ve des del Besòs fins al centre de Barcelona, així com la connexió amb el TramBaix, són els principals objectius del Pla Director d'Infraestructures 2011-2020 que aquest divendres s'ha aprovat en el consell d'administració de l'ATM. Tot i que el conseller de Territori i president del consell, Lluís Recoder, ha advertit que el context pressupostari és "molt complicat" i que no hi ha encara totes les garanties de finançament per fer aquestes obres, el pla detalla l'activació de tota la L9 amb el tram central i els ramals de l'aeroport i de la Zona Franca, la connexió dels dos tramvies "amb traçat per determinar" i el perllongament del Trambesòs per Glòries, Meridiana i part baixa de l'Eixample fins a Urquinaona, i també el perllongament de la línia Llobregat-Anoia de Ferrocarrils fins a la plaça Gal·la Placídia de Gràcia a través de Josep-Tarradellas-Francesc Macià i Travessera de Gràcia.

Més continguts de