Publicitat
Publicitat

xarxes socials

"La foto falsa del cadàver de Bin Laden l'ha feta l''As'?"

Els internautes fan un paral·lelisme a Twitter entre la fotografia falsa del cadàver de Bin Laden i els polèmics retocs d'imatge que han fet alguns mitjans esportius de Madrid les darreres setmanes

Des que s'ha conegut la notícia que la fotografia del cadàver de Bin Laden, difosa en primera instància per la televisió del Pakistan Geo, era un muntatge, els usuaris de Twitter han tornat a treure la vena imaginativa. Ben aviat, la xarxa s'ha omplert amb tuits que relacionaven la manipulació de la fotografia de Bin Laden amb els polèmics retocs d'imatge que el diari As va protagonitzar a finals de febrer, en què va esborrar un defensa de l'Atlhetic Club per justicar l'anul·lació d'un gol del Barça per fora de joc.

Tuits com Això del Bin Laden no m'ho creuré fins que no en vegi una foto i algú m'asseguri que no ha passat per la redacció del l' As” han començat a aparèixer a la xarxa. El diari Marca, que la setmana passada va publicar les suposades imatges que desmentien la falta del jugador del Reial Madrid Pepe sobre Alves, tampoc s'ha escapat de la broma i també es podien llegir tuits com La foto de Bin Laden ha passat per la redacció del #diarioAs o @marca abans de sortir a la llum. #alguhohaviadedir #fb o " Els diaris #Marca i #As publiquen la darrera foto viu de Bin Laden!! http://twitpic.com/4sbl2m”.

La mofa també ha inclòs el programa Punto Pelota del canal de televisió Intereconomia, que dimecres passat emetia un vídeo titllant d'injusta l'expulsió de Pepe: Qui ha difós la suposada foto de #BinLaden? Els d'#Intereconomia? Bin Laden i Dani Alves, víctimes del photoshop de Punto Pelota.

Altres internautes han relacionat els retocs dels diaris esportius de Madrid directament amb el seu equip amb piulades com “ La foto de Bin Laden mort l'ha manipulada el Real Madrid?” o “ Em consta que la foto que corre per la xarxa de Bin Laden és falsa, el retoc és del mateix que ha muntat els vídeos per a la denúncia del Madrid”. Els més originals fins i tot han creat piulades en forma de titular fictici com ara “ El #Reial Madrid desmenteix que l' entrada a #Bin Laden hagi estat feta per #Pepe malgrat la foto amb l'impacte dels tacs a la cara”.

Al llindar entre la broma, la ironia i la denúncia, els usuaris de les xarxes socials estan sempre a punt de portar qualsevol notícia, per seriosa i transcendental que sigui, al camp de l'inversemblant.

Més continguts de