Publicitat
Publicitat

comunicació

Blockbuster es prepara per competir amb Netflix en l''streaming' de pel·lícules

La cadena de videoclubs podria anunciar el seu salt a internet aquesta setmana. El servei funcionarà sota subscripció

La companyia nord-americana Dish Network, propietària de la cadena de videoclubs Blockbuster, prepara el llançament d'una plataforma per visionar pel·lícules per internet en streaming (sense descàrrega), un servei que farà la competència directa al consolidat per Netflix.

Segons informa la revista Variety, Dish Network anunciarà el llançament del servei aquesta setmana, en una conferència de premsa prevista per aquest divendres. S'espera que la companyia reveli més detalls sobre el sistema, que està previst que funcioni sota subscripció.

La companyia ha anomenat l'acte convocat amb la premsa A stream come True i, malgrat que un portaveu de Dish ha declinat donar detalls sobre el contingut de la conferència, la invitació enviada als mitjans adelanta que l'esdeveniment donarà a conèixer “el paquet d'entreteniment domèstic més complet creat mai”.

L'anunci de Dish, propietària de Blockbuster des de principis d'any, arriba en un moment crític per a Netflix, que ha vist caure el seu valor en borsa els darrers dies, després d' anunciar la separació dels serveis de streaming i lloguer de DVD, ara gestionat per la firma de nova creació Qwikster.

Més continguts de