Publicitat
Publicitat

xarxes

Donettes retira una campanya per la pressió de Twitter

La companyia retira uns paquets amb el missatge “a demanar, al metro” a l'embalatge

La pressió d'un grup d'usuaris a Twitter ha aconseguit que la marca de brioixeria Donettes (Panrico) retiri part d'una campanya de promoció amb l'eslògan “a demanar, al metro”.

Xavier Calvo ( @xavicalvo), un usuari valencià, va destapar la caixa dels trons. Calvo alertava en un tuit aquest dimecres de la “manca de moral i estètica” de la nova campanya de la marca, i llançava l'etiqueta #boicotDonettes. Després d'un intercanvi de tuits amb el compte oficial de la marca, Calvo els demanava directament la revisió i retirada de la campanya. Poques hores després, la companyia anunciava a través del mateix canal la decisió de “ retirar els packs el més aviat possible”, després de l'allau de crítiques rebudes i categoritzades amb el hashtag reivindicatiu.

Donettes ha comunicat que retirarà els paquets que tenen el missatge “a demanar, al metro” a l'embalatge, un dels eslògans que integra la campanya “No em toquis els Donettes”, llançada el 2009. Altres missatges de la campanya són “Ulls que no veuen, Donettes que desapareixen” o “Demanar pot malmetre seriosament la nostra amistat”.

Més continguts de