Publicitat
Publicitat

xarxes

Facebook s'acosta a Twitter amb el botó de subscripcions

 L'aplicació permetrà als usuaris seguir personatges o perfils públics amb els quals no són 'amics'. Les relacions asimètriques és una de les característiques més populars de la xarxa social de les piulades

Facebook implantarà en els pròxims dies el botó “subscriure',” que permetrà als usuaris seguir personatges o perfils públics amb els quals no són amics, ja siguin artistes, periodistes o empreses. Prèviament, l'aplicació permetrà que el perfil públic accepti o descarti les peticions de seguiment dels usuaris i, de la mateixa manera, podrà seleccionar quin tipus de contingut vol compartir amb els seguidors. A la vegada, els fans també tindran l'opció de seleccionar les actualitzacions que desitgen visualitzar del perfil públic al qual segueixen.

Amb aquesta mesura, Facebook canvia d'estratègia i implementa les relacions asimètriques, una de les característiques més populars de Twitter, que permet seguir persones encara que aquestes no et segueixin a tu, i viceversa.

Etiquetes

Més continguts de