Facebook impedirà l'ús del bloquejador d'anuncis

Els usuaris hauran de veure publicitat tant sí com no, però podran triar de quina mena la prefereixen

Europa Press
1 min
Botó 'm'agrada' de Facebook

BarcelonaFacebook ha anunciat aquest dimecres que impedirà l'ús de bloquejadors d'anuncis a la seva pàgina. Així, la xarxa social mostrarà publicitat a tots els usuaris, malgrat que facin servir aquestes aplicacions. Com a compensació, Facebook permetrà a l'usuari seleccionar el tipus d'anuncis que s'estima més veure –animals o viatges, per exemple– i bloquejarà els que no hagi triat.

"Quan vam preguntar a la gent per què utilitzen el bloqueig a la publicitat, el principal motiu que ens van donar va ser que no volien veure anuncis molestos", ha publicat Andrew Bosworth al blog oficial de Facebook. Per tant, a partir d'ara la plataforma oferirà a la gent "controls més potents" dels anuncis. A partir d'ara, assegura Bosworth, si la gent no vol "veure anuncis sobre un determinat interès, com viatges o gats, pot treure aquest interès de la llista de preferències".

La mesura, per a la qual encara no s'ha especificat data, no s'implementarà en mòbils, ni en buscadors ni en l'aplicació. A l'ordinador, però, la nova configuració de la web farà indistingible per als bloquejadors d'anuncis la publicitat de la resta de continguts.

stats