Publicitat
Publicitat

Facebook millora la seva plataforma de jocs socials

L'anunci arriba poc després que Google+ incorpori aquest nou servei a la seva xarxa social

Facebook torna a contraatacar. La resposta al llançament de Google+ d'un primer paquet amb 16 jocs socials per a la seva xarxa ha sigut l'anunci, en el blog oficial de la companyia de Mark Zuckerberg, de “noves característiques” a la seva plataforma de jocs.

L'anunci està carregat de competència directa. Les novetats segueixen l'exemple de Google i estan en la línia d'ampliar les capacitats socials dels jocs, aportant més control als usuaris. Una pantalla més gran permetrà a l'usuari una immersió més completa al joc, a la vegada que –com a Google+– podrà compartir jocs amb els amics, accedir al catàleg dels seus contactes i conèixer les puntuacions aconseguides en les diverses partides.

El sistema farà un gir social, però no serà en detriment de la seva seguretat. Segons la companyia, el llançament també inclourà una millora en les possibilitats de configuració de la privacitat. Els usuaris podran escollir quina informació comparteixen amb cada joc i quins usuaris hi tenen accés.

Més continguts de