Publicitat
Publicitat

Facebook estrena un botó per compartir contingut amb més privacitat

'Send' permetrà acotar més fàcilment els usuaris que visualitzen els contingut penjats per un internauta a la xarxa social

Facebook està preparant el llançament d'un nou botó que permetrà als internautes ser més selectius a l'hora de difondre continguts a través de la xarxa. El botó, anomenat "Send" ("enviar" en anglès), oferirà la possibilitat de seleccionar els usuaris concrets que l'internauta vol que visualitzin un contingut en concret. 

En un comunicat penjat al blog de la xarxa social, Facebook va anunciar dilluns que el botó "Send" se situarà al costat del popular "M'agrada" a les pàgines web que permeten la difusió de contingut a través de la xarxa social. La principal diferència entre ambdós botons és que mentre que el contingut marcat amb "M'agrada" és visible per tots els "amics" de Facebook de l'usuari, el botó "Send" permet seleccionar quins visualitzaran el contingut.

Quan un usuari faci clic al botó "Send" li apareixerà una finestra emergent on podrà seleccionar els amics particulars i els grups d'amics amb els quals vol compartir el contingut. L'usuari també tindrà l'opció d'enviar un enllaç amb un missatge personalitzat sense haver d'abandonar la pàgina web on ha trobat el contingut que vol compartir.

El botó "Send" substituirà o serà una alternativa a l'opció actual d'"Email to a friend" ("enviar per correu electrònic a un amic").

Més continguts de