Publicitat
Publicitat

Gmail estrena un rentat de cara: nou disseny i millora en la cerca dels e-mails

El contingut dels missatges puja a primera línia i va acompanyat amb la imatge de perfil de l'usuari emissor, de manera que el receptor pot identificar-lo més fàcilment. El nou sistema de cerca introdueix més filtres que delimiten la llista de resultats

El servei de correu electrònic Gmail ha renovat l'aspecte de la seva interfície. Després de gairebé quatre mesos treballant en els canvis, la plataforma de Google presenta des d'aquest dimarts l'opció "Canvia a l'aparença nova", a través d'una pestanya situada a la part inferior de la pantalla.

El nou disseny presenta novetats en l'agrupació de les converses, amb l'objectiu d'aconseguir un look més endreçat i modern. Ara, el contingut dels missatges puja a primera línia i va acompanyat amb la imatge de perfil de l'usuari emissor, de manera que el receptor pot identificar-lo més fàcilment. A més, els usuaris poden personalitzar la visualització de la safata d'entrada amb tres opcions de densitat, que presenten els missatges més espaiats o comprimits. El nou disseny també introdueix una pestanya a la part superior esquerra que permet canviar, fàcilment, entre les pantalles de correu, contactes i tasques, i ofereix nous temes decoratius per personalitzar el disseny de fons de la interfície.

Millora en les cerques

Gmail també ha millorat el sistema de cerca de correus electrònics. Ara, la plataforma ofereix un quadre de cerca amb més opcions que permet realitzar una cerca avançada a través de filtres que delimiten la llista de resultats. Entre altres opcions, permet cercar per remitent, assumpte, paraules clau i data aproximada en la qual es va rebre l'e-mail.

Jason Cornwell, dissenyador d'experiència d'usuari de Gmail, fa un tour didàctic per la nova interfície a través d'un vídeo penjat al blog oficial de Google.

Més continguts de