Publicitat
Publicitat

xarxes socials

Google+, per als més joves; Facebook, per als veterans

Un 34,4% dels usuaris de Google+ tenen entre 18 i 34 anys. El mateix segment d'edat representa un 24% a Facebook. Per contra, un 24,5% tenen més de 55 anys a Facebook i només un 19% se situen en aquesta franja a Google+, que també atrau un públic amb un nivell adquisitiu més elevat que els usuaris de Facebook

Google+ i Facebook sembla que atrauen un públic diferent. Segons les dades publicades pel blog ComScore, els usuaris de Google+ tendeixen a ser més joves i amb un nivell adquisitiu més elevat que els de Facebook.

L'estudi, que analitza les diferències demogràfiques entre els usuaris de les dues xarxes socials, sosté que l'estratègia de Google va encaminada cap a un sector més jove de la societat. Segons les dades de registre de les dues xarxes al juliol, un 34,4% dels usuaris de Google+ tenen entre 18 i 34 anys, mentre que el mateix segment d'edat representa un 24% a Facebook. La tendència es capgira pel que fa als usuaris d'entre 35 i 54 anys, que signifiquen un 51,6% a Facebook i un 46,8% a Google+. Però en la franja que més es percep el salt generacional és en la d'usuaris de més de 55 anys, que representen un 24,5% en el cas de Facebook (xifra que supera la de joves d'entre 18 i 34 anys) i un 19% a Google+.

El nivell adquisitiu estableix una diferència encara més pronunciada entre els usuaris de les dues xarxes socials. Segons l'estudi de ComScore, més del 32% d'usuaris de Google+ tenen uns ingressos familiars de més de 100 mil dòlars (uns 69 mil euros), percentatge que contrasta amb el 23% de Facebook. Sense cap mena de dubte, Google lluitarà per mantenir-se com a tendència entre aquest segment de la població, que la fa més atractiva pels anunciants.

Més continguts de