Publicitat
Publicitat

Xarxes

Google+, la xarxa social que més satisfacció genera entre els usuaris

Facebook és la més mal valorada, i Twitter se situa en les últimes posicions

Els usuaris de Google+ són els que se senten més satisfets del servei que reben per part de la xarxa social. Ho revela un estudi de l'American Customer Satisfaction Index (ACSI), que atorga una nota de 78 sobre 100 a la xarxa social de Google, mentre que a l'extrem contrari Facebook aconsegueix només 61 punts.

L'informe atribueix els bons resultats de Google+ al fet que no inclou publicitat, presenta més garanties de privacitat i ofereix millors resultats a través de les aplicacions mòbils. En canvi, Facebook es veu perjudicada per temes relacionats amb els anuncis i la privacitat, però també pels canvis en la interfície, especialment els relacionats amb la recent introducció del 'timeline', que a molts usuaris no els ha fet el pes. Això ha provocat que Facebook obtingués enguany una puntuació inferior a la del 2011, quan va aconseguir 66 punts, la qual cosa representa un descens del 7,6%.

A la part baixa de la taula també hi apareixen LinkedIn, amb 63 punts, i Twitter, amb 64 –cap d'aquests dos serveis apareixia en l'anterior edició de l'estudi, mentre que Pinterest se situa amb 69 punts, exactament la mitjana de les notes obtingudes per les xarxes socials avaluades en aquest informe. Per davant hi apareixen YouTube –que obté 73 punts, un menys que l'any passat– i la Wikipedia, considerada aquí com una xarxa social, que empata en primera posició amb 78 punts, la mateixa nota que fa un any.

Més continguts de