Publicitat
Publicitat

Comunicació

Rupert Murdoch es ven MySpace per 24 milions d'euros

La xarxa social de música passa a mans de l'empresa de màrqueting social Specific Media, que s'ha associat amb el cantant Justin Timberlake per tancar l'operació

News Corporation ja ha trobat un comprador per a MySpace. El nou propietari de la xarxa social de música serà Specific Media, que l'ha adquirida per un total de 35 milions de dòlars (uns 24,1 milions d'euros).

Els nous propietaris han anunciat en un comunicat que tenen la intenció de “reconstruir i vigoritzar” la xarxa social, fent més accessible la interacció entre els artistes i els seus fans. L'empresa ha assegurat que aportarà noves eines que facilitin l'accés a la música i a vídeos i la compartició entre els usuaris.

Specific Media, amb seu a Califòrnia i especialitzada en màrqueting online, s'ha associat amb el cantant Justin Timberlake per tancar l'operació.

L'acord posa punt i final a un dels capítols de menys èxit de la xarxa social. El gegant de la comunicació News Corporation, propietat del magnat australià Ruper Murdock, va adquirir MySpace fa 6 anys per 580 milions de dòlars (uns 400 milions d'euros). En aquell moment, la xarxa social era la més popular d'internet, però el seu èxit va decaure amb la irrupció de Facebook.

El canvi de propietaris comportarà l'acomiadament d'aproximadament la meitat de la plantilla de MySpace, que actualment és de 500 treballadors.

Més continguts de