Publicitat
Publicitat

xarxes socials

'The Sims Social' assoleix els 22 milions d'usuaris actius a Facebook en dues setmanes

La xarxa pretén contrarestar l'impacte originat per la incorporació de jocs socials a Google+, amb qui manté una lluita oberta des del seu llançament a finals de juny

L'últim joc d'Electronic Arts (EA)per Facebook ha batut un nou récord. The Sims Social ha aconseguit més de 7,4 milions de jugadors en un sol dia i, segons les dades d'AppData, compta amb més de 22 milions d'usuaris actius des del seu llançament a mitjans d'agost. L'aplicació és una versió adaptada del popular videojoc de simulació, en què els usuaris controlen la vida social d'un sim, un ésser virtual que simula un ésser humà mitjançant intel·ligència artificial. La principal novetat que incorpora la versió social és l'opció de compartir la vida de l'avatar amb els demés usuaris. D'aquesta manera, els amics poden seguir qualsevol novetat en forma de publicacions i avisos al mur: s'està enamorant? S'ha comprat una casa? Va a veure una obra de teatre?. La vida del sim queda exposada a Facebook. 

Els Sims van irrompre el mercat dels videojocs a principis del 2000 i van assolir una quota de popularitat sense precedents. Editat per Maxis -empresa fundada per Will Wright – , EA ha distribuït més de 140 milions de còpies del videojoc, entre la versió original i les diverses seqüeles que l'han seguit, i s'ha convertit en el videojoc per ordinador més venut de la història.

Amb el llançament de The Sims Social, Facebook pretén contrarestar l'impacte originat per la incoporació de jocs socials a Google+, amb qui manté una lluita oberta des del seu llançament a finals de juny.

Tràiler de The Sims Social penjat a Youtube.

Més continguts de