economia

El govern espanyol destina 8 milions per promocionar la imatge del país a les xarxes socials

La pàgina web 'Tourspain' té un compte a Twitter i un perfil a Facebook per cada oficina que té a l'estranger. L'aplicació per iPad ha incorporat 3.000 fotografies, 500 comentaris i 100 sons

Redacció
1 min
Aplicació Tourspain

BarcelonaEl Ministeri d'Indústria, Turisme i Comerç ha destinat 8 milions d'euros per promocionar la imatge de l'Estat espanyol a través de les xarxes socials a nivell mundial.

El secretari general de turisme, Joan Mesquida, ha fet la presentació de la nova iniciativa avui, en què ha assenyalat que el 80% dels turistes que arriben a Espanya són usuaris d'internet.

Segons informa Efe, Mesquida ha explicat que amb el desembarcament a les xarxes socials es pretén re-posicionar la imatge d'Espanya com a destí turístic, més enllà dels atractius del sol i la platja.

Enrique Ruiz, el sub-director de màrqueting de Tourspain, la pàgina web de turisme del govern espanyol, ha presentat les noves aplicacions per a xarxes socials i tecnologies mòbils.

Ruiz ha explicat que Tourspain té un compte a Twitter i un perfil a Facebook per cada oficina que té a l'estranger i que cada país utilitza l'idioma propi, malgrat que es manté la matriu de la informació en anglès i espanyol.

A més, segons informa Efe, l'aplicació per iPad ha incorporat 3.000 fotografies, 500 comentaris i 100 sons, que es poden consultar per temàtica i per regió.

Ruiz ha afegit que la campanya online de Tourspain s'actualitzarà el proper juny amb més millores, tot i que no ha afegit més detalls.

stats