Publicitat
Publicitat

xarxes socials

Investiguen Twitter per pràctiques monopolístiques als EUA

La Comissió Federal de Comerç ha sol·licitat informació a la companyia Ubermedia, que desenvolupa aplicacions d'accés a Twitter, per determinar si la xarxa de les piulades vulnera la lliure competència

La Comissió Federal de Comerç (FTC) ha obert una investigació a Twitter per presumptes pràctiques contra la lliure competència.

Segons avança The New York Times, el focus de la investigació se centra en la companyia Ubermedia, una de les principals desenvolupadores independents d'aplicacions que ajuden als usuaris a connectar-se a la xarxa social. La FTC hauria sol·licitat informació a l'empresa per determinar el tipus de relació que Twitter hi ha mantingut, i esbrinar si és correcta la seva forma d'actuar en comprar aplicacions i vetar els desenvolupadors externs.

Twitter va començar a oferir serveis oficials amb aplicacions pròpies que abans desenvolupaven tercers. Posteriorment també ha adquirit aplicacions de clients de Twitter, com TweetDeck i Tweetie, i els ha donat la condició d'oficials.

La investigació es troba en una fase preliminar. Ni la FTC ni Twitter han volgut fer comentaris al respecte. Ubermedia ha anunciat en un comunicat que s'ha posat en contacte amb la Comissió per mostrar la seva total disponibilitat.

Més continguts de