Publicitat
Publicitat

xarxes socials

Warner Bross adquireix una xarxa social per a cinèfils

La productora ha comprat Flixster, un portal de recomanacions cinematogràfiques amb més 25 milions d'usuaris

Warner Bros va anunciar ahir l'adquisició de Flixter, una xarxa social de recomanacions cinematogràfiques que compta amb més de 25 milions d'usuaris.

Segons publica The Wall Street Journal, la productora veu l'adquisició de la xarxa com un negoci clau per a la posada en marxa de la seva aplicació Digital Everywhere, que permetrà als usuaris accedir a la col·lecció de pel·lícules de la firma a través de qualsevol dispositiu amb accés a la xarxa.

L'acord estableix que Flixster segueixi funcionant de manera independent, ampliï els seus serveis més enllà de la recomanació de pel·lícules, i permeti l'adquisició i distribució de continguts a través de qualsevol dispositiu digital connectat.

La compra de Flixster inclou l'adquisió per part de Warner del lloc web d'informació cinematogràfica Rotten Tomatoes , que compta amb 12 milions d'usuaris mensuals.

No ha transcendit l'import econòmic de l'operació, però segons The Wall Street Journal la xifra podria rondar els 100 milions de dòlars (67, 4 milions d'euros).

L'adquisició de Flixter suposa un pas més dels que la productora nord-americana està fent per entrar de cap a les xarxes socials. A principis de març d'aquest any, Warner Bros anunciava que distribuiria algunes pel·lícules de la seva firma a través de Facebook, i es va convertir en la pionera en una iniciativa d'aquest tipus.

Més continguts de