Publicitat
Publicitat

tecnologia

YouTube, a la recerca de nous talents audiovisuals

El concurs NextUp seleccionarà 25 creadors emergents entre els seus socis. El premi serà de 20.000 euros per invertir en material audiovisual, crear un nou projecte o desenvolupar la carrera professional en l'àmbit audiovisual

Google continua buscant iniciatives per incentivar la creació de material original i de qualitat per a la seva plataforma de vídeo. L'última acció ha sigut el llançament d'un concurs per trobar nous talents audiovisuals.

NextUP buscarà 25 nous talents audiovisuals entre els seus socis europeus de l'Estat espanyol, Alemanya, França, Itàlia, Països Baixos i el Regne Unit. L'objectiu és potenciar el creixement i les oportunitats dels usuaris que allotgen els seus vídeos a la plataforma, i que tenen un potencial destacable com a professionals de la creació audiovisual.

Els candidats hauran de presentar un vídeo curt amb una iniciativa que pugui ser penjada al canal, com ara un nou programa d'entrevistes, un curtmetratge o altres tipus de contingut audiovisual. Les inscripcions es poden fer a través de la pàgina web del projecte i els participants tenen fins el 28 de juny per fer arribar les seves candidatures.

Els 25 guanyadors, que rebran un xec de 20.000 euros, hauran d'invertir els diners del premi en material audiovisual, en la creació d'un nou projecte o en el desenvolupament de la seva carrera professional.

Aquest és un pas més dels que ja està fent Google per dotar YouTube de contingut propi. A principis d'abril, el portal de distribució de vídeos va anunciar que estava treballant en la creació d'uns 20 canals premium, a través dels quals oferirà entre 5 i 10 hores setmanals de produccions originals. A més, en els últims mesos, la companyia ha firmat acords amb productores de televisió, ha adquirit estudis i ha incentivat a un grup d'usuaris 'top' perquè creïn contingut específic.

Més continguts de