Publicitat
Publicitat

cinema a la xarxa

YouTube incorpora 3.000 pel·lícules al seu servei de lloguer

El canal de distribució de vídeo dobla l'oferta de films en lloguer. El nou catàleg inclourà des de clàssics del cinema, com 'Scarface' i 'Taxi Driver', fins a pel·lícules actuals com la guanyadora dels Oscars 'El discurs del Rei'

El popular canal de distribució de vídeos YouTube, propietat del gegant informàtic Google, ha anunciat que incorporarà 3.000 títols nous al seu servei de lloguer de pel·lícules. L'objectiu és competir amb plataformes que ofereixen un servei similar, com ara Netflix o Hulu.

YouTube afegirà durant les pròximes setmanes cintes que aniran des de clàssics del cinema, com Goodfellas, Scarface i Taxi Driver, fins a títols actuals com l'última gran triomfadora dels Oscars, The King’s Speech (El discurs del Rei), Inception, Little Fockers o Despicable Me (Gru, el meu dolent preferit). De moment, els nous títols només estaran disponibles pels usuaris dels EUA.

Amb la incorporació dels nous títols, YouTube dobla d'oferta de pel·lícules que tenia disponible online. L'ampliació ha sigut possible gràcies els acords que el canal ha tancat amb les productores NBC Universal, Sony Pictures i Warner Brothers, que se sumen als ja existents amb Lionsgate, Starz, The Weinstein Compnany i Magnolia Pictures.

El preu del lloguer oscil·larà entre els 2,99 i els 3,99 dòlars (2,08 - 2,78 euros), en el cas de les estrenes recents.

Des del moment en què s'efectua la comanda, els usuaris disposen de 30 dies per accedir al contingut i 24 hores per visualitzar la pel·lícula, un cop hagin començat a veure-la.

YouTube ha anunciat l'ampliació del seu catàleg a través d'un comunicat difós en el blog de la companyia, on ha afegit que les pel·lícules llogades inclouran material extra com entrevistes amb el repartiment, finals alternatius i, si fos el cas, altres creacions vinculades als films en qüestió.

Més continguts de