publicitat a les xarxes

Springfield i Converse oferiran un any de roba gratuïta en una acció conjunta a través de les xarxes socials

Les dues marques han ideat una campanya publicitària que consisteix en un concurs en què els usuaris han de crear un 'look' original combinant les peces de roba Springfield amb el calçat Converse. El premi per al guanyador serà una any de roba Springfield gratuïta

Redacció
1 min
Campanya promocional a través de Facebook

BarcelonaConverse i Springfield han arribat a un acord per oferir alguns models de la marca de roba de forma gratuïta durant tot un any. Per comunicar-ho, Springfiel ha llançat a través de la seva pàgina oficial a Facebook un concurs que repta els seus clients a crear un look original combinant les peces de roba Springfield amb el calçat Converse. Els participants han de proposar un nom que simbolitzi el moment perfecte per vestir el look proposat, penjar-lo a Facebook i convidar els seus amics per compartir el premi.

La campanya, anomenada Better together i ideada per l'agència publicitària La Despensa, es realitza simultàniament a l'Estat espanyol i Portugal. El guanyador, que es farà públic el proper 5 de maig en una festa simultània a Madrid i a Lisboa, gaudirà d'un any de roba Springfield gratuïta.

Cada cop són més les marques que s'engresquen a utilitzar les xarxes social per promocionar els seus productes, sabedores de la potencialitat d'aquestes plataformes com a mitjans de difusió. Fa unes setmanes, per exemple, coneixíem la innovadora campanya que està portant a terme Flex a través de Twitter, Facebook, Flickr o YouTube per promocionar una nova gamma de matalassos.

stats