Publicitat
Publicitat

Xarxes

I tu en què et fixes del meu perfil de Facebook?

Un estudi de l'empresa EyeTrackShop assenyala les fotos de perfil, la professió o els últims comentaris dels coneguts com els espais més atractius per als 'amics' que miren el nostre perfil

Que Facebook és un aparador a la xarxa no en teníem cap dubte. O, almenys, aquest és l'ús que en fan alguns usuaris. És important no perdre de vista que, des d'antics companys de classe, fins a empreses de publicitat o caçatalents, una gran quantitat d'usuaris poden anar a parar al nostre perfil a Facebook. Les millores en matèria de privacitat permeten, en principi, decidir què volem compartir i amb qui. No obstant això, les dades indiquen que la majoria d'usuaris tenen bona part dels continguts del seu perfil en obert, almenys, per als seus amics a la xarxa social. Però, quina és la informació que interessa més als nostres contactes?

Un estudi de l'empresa EyeTrackShop assenyala les fotografies de perfil, la professió i els últims comentaris dels nostres coneguts com els espais més atractius per a aquells que visiten el nostre perfil.

L'estudi, fet amb la participació de voluntaris que han accedit a enregistrar els seus moviments a la xarxa social a través de webcams, també ha valorat l'actitud dels usuaris a d'altres plataformes socials com Google+, LinkedIn, Flickr o Twitter.

Més continguts de