Publicitat
Publicitat

TENDÈNCIES

Els vídeos familiars, i especialment de nens, esdevenen una tendència al YouTube

Els 59 segons en què el petit Emerson combina les cares d'esglai amb un somriure contagiós en sentir el soroll que fa la seva mare en mocar-se, ha rebut prop de 8 milions de visites en només una setmana.

Fa unes setmanes us presentàvem l'exitós vídeo d'un nen que es feia un fart de riure en sentir el soroll d'un paper trencant-se. Avui, és el petit Emerson el que aconsegueix prop de 8 milions de visites amb les seves cares de pànic. L'èxit d'aquests tipus de clips exemplifiquen que els vídeos familiars, i especialment els protagonitzats per nens, estan esdevenint una de les tendències amb més puixança a les xarxes socials i a les plataformes de distribució de vídeos amateurs.

Les estadístiques de visualitzacions demostren que una activitat normal en una família, com ara riure de les gracietes del fill, ara traspassa el llindar familiar i es converteix en un esdeveniment nacional (o internacional) quan els pares són suficientment astuts com per enregistra-ho i pensajar-ho a internet. Un moment privat de qualsevol família pot esdevenir tendència i donar la volta al món.

En definitiva, segons Kevin Alloca, trend manager de YouTube, l'èxit de l'Emerson i de tots els altres nens a les xarxes socials es deu al fet que “amb els seus actes espontanis i quotidians aconsegueixen arrencar un somriure” i ajuden a allunyar-se de l'estrès del dia a dia i descongestionar l'allau de notícies (majoritàriament) negatives que ens presenta la premsa.

Etiquetes

Més continguts de