La gent sí que paga per la cultura 'online': Spotify ja suma 50 milions de subscriptors

L'aplicació es troba entre les que més ingressos van generar l'any 2016

L'aplicació mòbil de Spotify. / SPOTIFY

Els 50 milions de subscriptors de Spotify que paguen mensualment la seva quota són una xifra contundent que demostra que la gent sí que vol pagar per la cultura 'online'. Ho explicàvem a l'ARA diumenge passat: el negoci del sector tecnològic són en aquest moment els continguts. 

De les deu aplicacions que van generar més ingressos l’any 2016 (sense comptar els jocs per a telèfons mòbils), sis eren plataformes per consumir continguts en línia, amb Netflix (que compta amb prop de 70 milions de subscriptors) i Spotify liderant el rànquing, segons l’eina d’anàlisi Sensor Tower. "El nostre preu i qualitat lluiten contra la pirateria", va dir el CEO de Netflix, Reed Hastings, dilluns, al Mobile World Congress. 

L'estratègia de distribuir un ampli catàleg de continguts a un preu molt popular sembla que ha funcionat per a totes dues plataformes. Spotify ha trobat en el consum via 'streaming' la manera de treure alguna rendibilitat a les gravacions musicals en l'era d'internet i les descàrregues. El seu principal competidor, Apple Music, suma prop de 20 milions de subscriptors. 

Més continguts de