Publicitat
Publicitat

Xarxes

Spotify obliga els nous clients a tenir un compte a Facebook

La mesura no afecta els membres antics. El servei suprimeix la limitació de temps d'escolta durant sis mesos per als nous usuaris de la plataforma

Un dels anuncis més esperats de la conferència F8, celebrada la setmana passada, va ser el de la integració de Spotify, la plataforma de música online, a Facebook. El nou servei va generar molta expectativa, però també va deixar alguns interrogants en l'aire que, mica en mica, van trobant resposta, i no sempre satisfà els usuaris. Un d'ells és la descoberta que els nous clients de Spotify hauran de registrar-se prèviament a Facebook per tenir accés al servei de música. La companyia ha aclarit en el blog oficial que tenir un compte a la xarxa social no implica haver-lo d'actualitzar constantment i, després de l'allau de crítiques rebudes, el fundador i director executiu de Spotify, Daniel Ek, ha defensat la nova mesura amb una piulada a Twitter en què assegura que “pretenen crear una experiència més fluïda” entre les dues xarxes, entenent que els usuaris de Spotify “són socials”.

Paral·lelament, la plataforma de música online ha suprimit la limitació de temps durant els sis primers mesos de registre per als nous usuaris, així com per a aquells que encara no hagin assumit aquest període. Un cop passats els sis primers mesos, els usuaris d'un compte gratuït a Spotify –que deixa de dir-se open i recupera el nom inicial– recuperen la limitació de 10 hores de música al mes i un total de cinc reproduccions per cançó.

Més continguts de