Google i Microsoft es tiren els morts pel cap a Pinterest

El 'Cementiri de Google' i el 'Dipòsit de cadàvers de Microsoft' mostren els productes de les dues companyies que s'han retirat del mercat

Ara
1 min
El 'Cementiri de Google'

BarcelonaGoogle va anunciar fa uns dies, a través del seu blog oficial, que havia fet "neteja a fons" i que eliminava alguns dels seus productes, com iGoogle. Microsoft s'ha burlat de la companyia i ha creat un tauler de Pinterest en què detalla tots els llançaments de Google que han "mort". L'ha anomenat 'Cementiri de Google'. El contraatac no ha tardat a arribar, i sota el nom de 'Dipòsit de cadàvers de Microsoft', un periodista ha firmat la revenja de Google.

Microsoft guanya en nombre de seguidors, amb un total de 1.358, i l'aplicació detalla l'any de naixement i defunció dels productes de Google. Entre ells destaquen Google Buzz o Google Video. El cap de comunicació corporativa de la companyia, Frank Shaw, va publicar a Twitter la seva jugada a Pinterest: "He vist que @parislemon (columnista de Techcrunch) plorava la mort d'iGoogle i m'ha recordat tots els altres productes de Google que ja no existeixen. Com rememorar-los? He tingut aquesta idea".

Harry McCraken, periodista de 'Time', va donar la idea a Shaw de crear el tauler de Pinterest, i ell mateix ha estat l'encarregat de crear el de Google. En un article, defensava que "Google vol provar moltes coses i és prou realista per saber quan deixen de funcionar". El periodista creu que l'acció no perjudica l'empresa i que totes dues empreses tenen molt en comú. El 'Dipòsit de cadàvers de Microsoft' acumula 1.085 seguidors i té aplicacions com el clip d'ajuda del sistema.

stats