Empresa, innovació i creació d'ocupació en un sol edifici

Neix el Barcelona Growth Centre, un pol de recursos empresarials i d'atracció de talent i inversió

L'antic edifici MediaTIC, al cor del districte 22@ de Barcelona, passa a anomenar-se Barcelona Growth Centre. El canvi de nom també convertirà l'edifici en un centre de recursos per a l'impuls empresarial, la creació d'ocupació i l'atracció de talent i inversió.

Mostra d'això, el Barcelona Growth Centre serà seu de projectes rellevants com la Fundació Mobile World Capital i la GSMA. A més, un vintena d'start-ups formaran part del Mobile Startup Barcelona, una incubadora internacional en l'àmbit de les tecnologies mòbils que podria consolidar la ciutat com a referent en el sector.

L'edifici també acollirà l'Oficina d'Atenció a l'Empresa, que realitzarà serveis d'assessorament i facilitarà els tràmits empresarials, o el Shorwroom&Data Resource Centre, on s'explicarà la ciutat en clau econòmica a les empreses locals i a les delegacions internacionals.

D'altra banda, s'hi instal·larà l'Agència Marca Barcelona, coordinadora de l'estratègia de posicionament de la marca Barcelona, que conviurà amb el centre BDigital i el CTecno, impulsors del clúster especialitzat en l'aplicació de les TIC en àmbits estratègics com la salut, la seguretat, la mobilitat, l'alimentació, l'energia o el medi ambient.

Finalment, també hi haurà dos centres de recerca de la UOC i importants iniciatives que ja estan en marxa, com ara el Cibernàrium, un referent en capacitació tecnològica per a professionals i empreses

Molts d'aquests projectes coincideixen amb les 5 mesures prioritàries acordades pels membres de la Taula Barcelona Creixement.

Més continguts de