Societat 27/03/2014

El MID busca 100 'start-ups' creatives

El Barcelona Centre de Disseny organitza la quarta edició d'aquest programa que fomenta l'emprenedoria i la inversió internacional

Ara
1 min
El MID busca 100 ‘start-ups’ creatives que vulguin  accedir a una xarxa internacional d’inversors

BarcelonaEl Barcelona Centre de Disseny (BDC) organitza la quarta edició del Mercat d'Idees Disseny (MID), un programa que fomenta l'emprenedoria creativa mitjançant la creació d'oportunitats de negoci entre emprenedors, creatius, empreses i inversors.

L'objectiu del MID, que en les tres primeres edicions ha rebut prop de 800 propostes innovadores, és convertir els projectes participants en productes o serveis de mercat, sigui a través d'una empresa que els adquireixi o mitjançant el finançament via crowdfunding.

L'edició 2014 del MID es divideix en dues convocatòries. La primera, anomenada 'Empresa busca inversor', s'adreça a 100 'start-ups' creatives que busquin inversió i/o finançament. De les propostes rebudes -que es poden inscriure fins el 17 d'abril- se seleccionaran les més preparades per presentar el seu projecte davant d'inversors internacionals al Fòrum d'Inversió de les Indústries Creatives, una trobada organitzada per BCD, en col·laboració amb Keiretsu Forum, que tindrà lloc el 10 de juny en el marc de la Barcelona Design Week 2014.

La segona convocatòria, 'Idea creativa busca empresa', va dirigida a creatius que vulguin presentar els seus projectes a empreses i s'organitzarà a finals d'any.

stats