FESTIVALS

El White Summer es consolida com a líder i exportador d’espais d’oci

L’èxit del festival White Summer celebrat aquest mes d’agost a Pals, amb una xifra rècord de 150.000 assistents (10.000 més que en l’edició anterior), el consolida com “el festival creatiu més visitat d’Espanya i Portugal”, segons l’organització, i reforça la marca White Summer com a empresa líder en la creació d’espais d’oci i entreteniment. Segons la fundadora del festival, Miryam Cuatrecasas, amb la previsió de facturar 5,5 milions d’euros aquest any, el grup ha reforçat la seva línia d’actuació: a més del festival de Pals, ha impulsat la primera edició del White Summer a Sotogrande, emmarcat dins la 48a edició del Torneig de Polo del Santa María Polo Club, i s’ha aliat amb La Roca Village per transformar l’espai comercial en una plataforma trampolí per a emprenedors creatius i dinamitzar aquest centre amb experiències visuals, actuacions musicals i espais gastronòmics.

Al festival de Pals, que s’ha celebrat durant 23 dies d’agost a l’espai conegut com les Serres, s’hi han celebrat 200 activitats amb noms destacats del panorama nacional i internacional del món de la música, les arts escèniques i l’art.

Revolucionar formats

Segons l’organització, l’èxit del White Summer es deu a la capacitat d’aquest festival per “reinventar-se amb iniciatives que sempre van més enllà, revolucionant els formats i els continguts convencionals i generant experiències úniques”. El festival combina espectacles, conferències i tallers de qualitat amb una oferta gastronòmica variada i la venda de productes d’artesania en diferents estands.

Per a la celebració del White Summer a Pals s’han generat 150 llocs de treball directes i 700 d’indirectes, segons l’organització.