L'alemanya Eventim compra el 63% de la promotora Doctor Music

Tot i la compra, Neo Sala continuarà al capdavant de l'empresa

L'alemanya CTS Eventim ha obtingut el control de la promotora Doctor Music Festival en adquirir dos terços de les accions (el 63,5%). El director del grup, Neo Sala, continuarà al capdavant de la companyia, que mantindrà també el conjunt de l'equip. Segons fonts de l'empresa, l'entrada de l'empresa amb seu a Munic tindrà una "repercussió positiva" per a la celebració de la Reincarnation Edition del Doctor Music Festival, que se celebrarà el juliol de l'any 2019 a les valls d'Àneu. Els pròxims concerts que ha muntat Doctor Music són els de Bruno Mars, Camila Cabello, Jason Derulo, Katy Perry, Parov Stelar, Shawn Mendes i Texas.

CTS Eventim ja és la propietària a l'Estat de la web entrades.com i a Alemanya impulsa diversos festivals de música. És un dels principals proveïdors internacionals de serveis de venda d'entrades, segons l'Associació de Promotors (APM): l'any passat va vendre 250 milions d'entrades. A Itàlia també acaba de fer compres estratègiques.

Segons Neo Sala, CEO de Doctor Music: "Eventim és clarament un dels millors 'partners' del mercat i la nostra associació ens garanteix poder seguir competint amb èxit i per molt de temps en un món en què l'organització de gires d'artistes internacionals està cada vegada més globalitzada". Klaus-Peter Schulenberg, CEO de CTS Eventim, afegeix: "El mercat espanyol ha mostrat un creixement encoratjador els últims temps i és un dels destins més importants per a artistes de tot el món. Així els podrem oferir no només un sistema de 'ticketing' eficient sinó també excel·lents opcions de promoció per als seus concerts a Espanya".

Més continguts de