Moda
Cultura 21/06/2011

The Brandery s'obre al públic general

El saló de moda urbana estrena el 'Brandtown', un espai interdisciplinari obert al públic no professional. The Brandery i 080, que coincideixen en dates, faran la promoció conjunta dels esdeveniments

Redacció
2 min

BarcelonaThe Brandery escalfa motors per la cinquena edició, que tindrà lloc entre el 13 i el 15 de juliol. El saló de moda urbana vol convertir-se en un Hot spot de les noves tendències i com a novetat obrirà portes al públic no professional amb l'objectiu que les marques puguin interactuar amb el consumidor final, tal com ha explicat el nou director de l'esdeveniment, Miquel Serrano.

L'epicentre del saló continua sent el Trade Show, en què participaran més de cent-quaranta marques nacionals i internacionals entre les quals destaquen Spirit o Amy Gee. També es potenciaran les trobades de cinc minuts entre compradors i grans grups de retail, com El Corte Inglés o Gruppo Coin, d'Itàlia. La passarel·la, que es va estrenar a la passada edició, tornarà a acollir desfilades de marques encara pendents de concretar.

La novetat del saló és l'estrena de Brandtown a Fashion Xperience, l'espai dedicat al públic no professional. Serrano ha explicat que "feia temps que les marques demanaven un espai per poder interactuar amb el públic final, una zona on poder difondre els seus valors, els seus atributs". L'espai acollirà activitats a partir de la tarda-nit i connectarà disciplines com la moda, el disseny, el video o la música.

El Brandtown acollirà concerts dels grups Azari & III, Nouvelle Bague o Ladytron organitzats pel segell del Festival Sónar, Advanced Music. El Trade Show mantindrà l'horari de 10 a 18 h, mentre que el públic general podrà accedir al recinte a partir de les 15 i fins les 22.30 h (divendres el saló tancarà les portes a la una de la matinada).

Serrano també ha apuntat que The Brandery vol establir sinergies amb l'altra cita de moda de la ciutat, el 080. "Estem coordinant-nos perquè a Barcelona passi tota la moda durant una setmana". A més de la coincidència de dates, els esdeveniments treballaran conjuntament qüestions com la promoció i els horaris de les desfilades.

stats