Economia 29/01/2015

Amazon competirà amb Google i Microsoft amb un servei de correu empresarial

Ofereix encriptació de dades, a diferència dels seus rivals

Efe
1 min
El fundador d’Amazon, Jeffrey Bezos, vol ampliar els tentacles de l’empresa amb el negoci de les targetes.

SeattleLa companyia nord-americana de comerç electrònic Amazon va llançar ahir dimecres el seu propi servei de correu electrònic i de calendari digital per a les empreses, WorkMail, un producte pensat per competir de tu a tu a l'empresa amb els correus de Microsoft i Google.

Inscriu-te a la newsletter Economia Informació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

WorkMail, dirigit exclusivament al món laboral, té un cost de quatre dòlars al mes per cada compte d'usuari, i a canvi ofereix fins a 50 gigabytes d'emmagatzematge i encriptació automàtica de totes les dades i dels correus, que només seran desencriptats quan arribin al receptor.

El servei de correu electrònic d'Amazon també permet a l'usuari determinar en quina part del món vol emmagatzemar els seus correus, per evitar així possibles casos d'ingerències des d'altres països.

Es tracta d'un correu electrònic dissenyat tant per a ordinadors com per a dispositius mòbils –telèfons i tauletes–, i és compatible amb iOS, Android, Amazon Fire i Windows Phone.

El lloc web de WorkMail, que ja està operatiu des d'avui, ofereix a les companyies una prova gratuïta del servei durant 30 dies per a un màxim de 20 treballadors.

Tot i que el negoci principal d'Amazon segueix sent el comerç electrònic, l'empresa amb seu a Seattle (Washington, EUA) aposta cada vegada amb més força per oferir serveis informàtics i de computació en núvol per a empreses com l'escriptori virtual Workspaces, l'eina per compartir arxius Zocalo o el correu electrònic llançat avui.

stats