Economia 29/06/2012

Amena reneix com a marca de telefonia mòbil 'low cost'

Orange ressuscita la firma amb què va aterrar al mercat espanyol. La companyio operarà només 'online'

D.s.u.
1 min

BarcelonaLa companyia francesa de telecomunicacions Orange ha anunciat aquest divendres que ressuscita la marca Amena, amb una oferta centrada en les tarifes planes d'internet i dades i amb una gestió només 'online'.

Inscriu-te a la newsletter Economia Informació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

El pas d'Orange arriba en un moment que les companyies 'low cost', sense xarxa pròpia i amb tarifes més competitives, cada dia guanyen més terreny a les tradicionals. Per això, Orange ha decidit que Amena sigui un servei de telefonia mòbil sense contractes i amb només dues tarifes. Una de veu i SMS, per 19 euros al mes, i una que, a més d'això, inclou també connexió a internet, per 29 euros.

Els límits de consum són amplis, de 3.600 minuts de trucades, 1.000 missatges i 1GB. Segons el flamant director d'Amena, Jesús Noguera, "és molt difícil que un client superi aquests màxims".

stats