Ametller es llança a competir per les compres a través del mòbil

El grup Casa Ametller, empresa especialitzada en la producció i comercialització de productes frescos, obrirà a finals d’abril la seva botiga més gran de Barcelona. Segons ha pogut saber l’ARA, aquest nou establiment, que s’ubicarà al carrer Calvet, 37, a pocs metres del Turó Parc, serà la punta de llança de la marca Ametller Origen, el model comercial que la companyia va iniciar tot just fa un any amb la incorporació de noves seccions de frescos, com la xarcuteria, la carnisseria i el menjar per emportar.

La principal novetat que presentarà aquest nou punt de venda serà la possibilitat de fer les compres online, un servei creixent dins el sector i que l’empresa de l’Alt Penedès encara no oferia. Segons Josep Ametller, el seu director general, l’objectiu per als pròxims 12 mesos és que la botiga virtual “sigui una de les que més ven”, una previsió que l’empresari considera “ambiciosa, però molt factible”. Aquesta aposta pel comerç electrònic s’iniciarà a finals d’abril amb l’obertura del nou local, però s’anirà ampliant progressivament a la resta de l’àrea metropolitana.

Ametller també ha explicat que el nou projecte es reforçarà amb el llançament d’una nova aplicació per a telèfon mòbil que facilitarà que els clients de la nova botiga hi vagin amb el cotxe a recollir la seva cistella de la compra: “A través de l’apli, el client avisarà que ha arribat, aparcarà, i el nostre personal li carregarà la compra al vehicle”. Per fer més efectiu aquest procés, Casa Ametller disposarà de diverses places de pàrquing, gratuïtes per als clients, a l’edifici del costat.

Un espai per als petits cellers

D’altra banda, aquest punt de venda incorporarà per primera vegada un nou espai per a vins i caves catalans que, segons l’empresari, “aglutinarà una important representació de la major part dels petits cellers d’alta qualitat que tenen problemes per accedir al client final”.

Actualment, Casa Ametller encapçala un grup d’onze societats que supera els 1.200 treballadors i preveu facturar 128 milions d’euros aquest any, un 12% més que el 2015. A partir de l’abril, l’empresa, nascuda fa 15 anys a Olèrdola, passarà a tenir un total de 86 establiments, 15 dels quals sota la marca Ametller Origen.

Més continguts de