Anna Font escala a Bon Preu i assumeix part de la direcció comercial

Bon Preu ha començat a reconfigurar el seu equip directiu un cop tancat l’espinós conflicte familiar que va enfrontar els dos germans i, fins fa poc, copropietaris del grup de supermercats

Bon Preu ha començat a reconfigurar el seu equip directiu un cop tancat l’espinós conflicte familiar que va enfrontar els dos germans i, fins fa poc, copropietaris del grup de supermercats. Segons ha pogut confirmar aquest diari, Anna Font, filla del president de la companyia, Joan Font, ha assumit galons i ha estat nomenada directora comercial adjunta i, per tant, treballarà al costat de Toni Amblàs, el director comercial i històric directiu de la companyia.

Actualment, Anna Font Tanyà ja era la responsable de la part online dels supermercats (aquest mateix any s’ha estrenat, en fase de proves, l’entrega a domicili) i també s’encarregava dels programes de formació de directius i de desenvolupament de carreres professionals dins de la companyia. A partir d’ara, la filla de Joan Font mantindrà aquestes funcions, però també assumirà la direcció comercial adjunta.

Anna Font també ha estat nomenada administradora solidària de Baloo d’Inversions, l’empresa a través de la qual el seu pare controla el 100% de l’accionariat de Bon Preu Hòlding. Tal com recollia ahir el registre mercantil, Baloo d’Inversions ha deixat d’estar administrada únicament per Joan Font per passar a estar-ho també per la seva filla.

La pau a Bon Preu es va signar al juliol, quan els germans Joan i Josep Font van arribar a un acord perquè el primer li comprés al segon el 50% de la companyia per 300 milions d’euros. La firma d’aquest pacte ha comportat la sortida de les diferents societats del grup de la branca familiar de Josep Font (que en els últims mesos estava representada dins l’empresa pel seu fill Abel).

Segon grup

Bon Preu va superar els 1.300 milions de facturació l’any passat, un 12% més. El grup obre hipermercats i supermercats cada any, però les vendes també van augmentar prop d’un 5% a plantes constants, és a dir, sense incloure les obertures de nous establiments. Tot això ha permès que la companyia hagi triplicat la seva facturació des del 2007 i actualment sigui el segon principal grup de supermercats a Catalunya, només superat per Mercadona, que és líder destacat, segons un estudi del juliol del departament d’Empresa de la Generalitat.

Més continguts de