Consum demana explicacions a Vueling

L'aerolínia catalana ha tornat a cancel·lar deu vols aquest dimarts i ho atribueix a la vaga de controladors aeris a França

Després de setmanes de retards, cancel·lacions i, en conseqüència, centenars de reclamacions d'usuaris, l' Agència Catalana de Consum (ACC) ha demanat explicacions aquest dimarts a Vueling. Segons fonts del departament d’Empresa i Coneixement citades per l'Agència Catalana de Notícies (ACN), Consum ha requerit a la companyia que detalli quins vols i per quines raons estan tenint  problemes en els darrers dies. Vueling reconeix que el caos d'aquests dies ve d'un problema operatiu intern i assegura que estarà solucionat al juliol. 

Igualment, l’ACC ha reclamat a Vueling quines mesures de protecció s’estan posant a l’abast dels consumidors per tal de garantir els seus drets, com per exemple, un telèfon d’informació gratuït per poder gestionar les seves queixes.

Vueling ha cancel·lat aquest dimarts al matí deu vols amb origen o destinació a Barcelona i es mantenen els retards dels últims dies. La companyia, però, atribueix les cancel·lacions d'aquest dimarts a la vaga de control·ladors a França, una situació que s'ha anat repetint en paral·lel als seus problemes operatius interns.

Mentrestant, aquest matí s’han repetit a l’aeroport del Prat cues de passatgers que intentaven agafar el seu vol. L’aerolínia ha informat que s’han cancel·lat deu vols aquest dimarts al matí: dos d’ells des de l’aeroport d’Orly (París) fins a l’aeroport del Prat i dos més en sentit oposat, i dos més que cobreixen la ruta Barcelona-Bordeus i Bordeus-Barcelona, dos més del trajecte Barcelona-Marsella i Marsella-Barcelona, i dos que havien de fer el trajecte Barcelona-Nantes i Nantes-Barcelona.