Nostrum entra en la cursa pel repartiment de menjar a domicili

La companyia es llança a competir en un sector amb cada vegada més competència

La cadena de plats preparats Nostrum va començar ahir a repartir a domicili a Espanya. Amb aquest nou servei, la cadena catalana propietat de Home Meal té l’objectiu d’incrementar les vendes de la companyia un 20% en els pròxims mesos. El servei, que la cadena ha batejat com a Nostrum Go, funciona a través d’una aplicació de mòbil que permet escollir diversos dels seus plats i fer el pagament al mateix temps.

D’aquesta manera Nostrum es llança a competir en un sector amb cada vegada més competència. En el cas del repartiment de menjar a domicili són diverses start-ups les que distribueixen comandes en menys d’una hora, sobretot a les grans ciutats.

Per poder distribuir els seus plats cuinats, Nostrum farà servir com a centres logístics els més de 130 punts de venda que té repartits a Catalunya, Andorra i Perpinyà. A les ciutats on no té establiments, per contra, la distribució es farà directament des de les cuines centrals. En canvi, on té més punts de venda, és a dir, a Barcelona i Madrid, Nostrum podrà fer el repartiment de les comandes en “pocs minuts”, i “sovint l’únic cost afegit serà un euro”, segons va explicar l’empresa en un comunicat. De fet, Nostrum compta amb una fàbrica des d’on elabora tots els seus plats a Sant Vicenç de Castellet, unes instal·lacions que tenen capacitat per cuinar i envasar fins a 120.000 plats cada dia. Serà aquesta cuina la que distribueixi a la resta de ciutats. Justament ara fa un any Home Meal va invertir sis milions per triplicar la capacitat d’aquesta fàbrica i millorar el servei logístic per distribuir els seus plats.

Preus tan assequibles com els plats

Segons aclareix la companyia, Nostrum oferirà el servei de repartiment a domicili amb tarifes que van des d’1 a 2,75 euros. Aquests preus seran més baixos depenent de si l’usuari pertany al club de fans de Nostrum i al tipus de comanda.

Ara fa un any, Nostrum va començar a desplegar un model de botiga amb una aposta especial per productes com croquetes, canelons, cremes de verdures i sucs ecològics. Nostrum va obrir la seva primera botiga a Barcelona el 1998 i va començar a cotitzar al Mercat Alternatiu Borsari (MAB) el 2014. Actualment compta amb 135 establiments.

Més continguts de