Economia 08/06/2012

Orange ressuscitarà la marca Amena per competir amb les operadores 'low cost'

Segons 'El Economista', la companyia planeja recuperar la marca que va comprar originalment, desapareguda fa 6 anys

Ara
1 min

BarcelonaOrange recuperarà la marca Amena a finals de juliol, segons publica aquest divendres 'El Economista'. La companyia compaginarà la seva firma principal, amb la qual France Télécom opera a nivell mundial per al mercat de la telefonia mòbil, Orange, amb una segona marca, amb tarifes 'low cost', i que recuperarà el nom "Amena".

Inscriu-te a la newsletter Economia Informació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Amena, que era filial de Retevisión, propietat d'Abertis, va desaparèixer com a marca fa sis anys, després que la companyia francesa de telecomunicacions la comprés. La nova marca té la pretensió de competir amb les OMV, que, amb tarifes més atractives, cada cop prenen una porció del pastís de mercat més gran a les companyies amb xarxa pròpia.

La marca Amena, que es va descartar a Espanya en favor de la més internacional Orange, encara és recordada per gran part dels consumidors gràcies a les seves campanyes desenfadades dirigides al públic jove. Un exemple és el primer anunci de la companyia, amb una versió de 'Libre', de Nino Bravo, cantada pel Chaval de la Peca.

stats