Seat aspira a créixer un 3% el 2012 amb l'entrada a la Xina i l'ofensiva de novetats a Europa
La filial de Volkswagen confia vendre, com a mínim, 10.000 cotxes més que durant el 2011, i vol tornar a ser líder al mercat espanyol aquest any
GinebraSeat confia en l'estratègia de nous productes i versions dels seus cotxes per augmentar les vendes aquest 2012 un 3% com a mínim i arribar als 360.000 vehicles.
El vicepresident comercial, Paul Sevin, ha explicat aquest dimarts a Ginebra, on s'ha presentat el prototip del nou Toledo, que l'empresa es bolcarà en l'expansió a la Xina i a guanyar pes als seus principals mercats europeus (Espanya, Alemanya i França).
"Ens hem de concentrar en aquests grans mercats", ha insistit Sevin, per garantir els plans de Seat de deixar enrere les pèrdues l'any 2013.
En aquesta estratègia, el proper pas arribarà a l'abril amb el nou Ibiza, seguirà a l'octubre amb el Toledo i es tancarà amb el nou León a finals d'any, que ha d'aconseguir igualar l'èxit de l'Ibiza i ser un nou 'supervendes' per a la marca.