Economia 24/08/2016

Seat incorpora la marca Barcelona a la seva publicitat

El seu president, Luca de Meo, va suggerir en una entrevista a l'ARA que l'empresa havia de recuperar la seva relació amb la capital catalana

Ara
1 min
Luca de Meo: “Durant anys hem viscut d’esquena a la marca Barcelona i no sé per què”

BarcelonaCom ja suggeria en una entrevista a l'ARA el seu president, Luca de Meo, Seat utilitzarà la marca Barcelona per comercialitzar els seus productes a l'exterior. En un dels anuncis publicitaris del nou totterreny urbà del fabricant, el model Ateca, l'empresa ha incorporat el missatge "'created in Barcelona'" (creat a Barcelona) en anglès, fet que no havia passat fins ara.

Inscriu-te a la newsletter Economia Informació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Al juliol, Luca de Meo va reconèixer en una conversa amb l'ARA que Seat havia "viscut d'esquena a la marca Barcelona" durant anys, però el president de la filial de Volkswagen va afirmar que no en sabia el perquè.

Seat incorpora la marca Barcelona a la seva publicitat

Seat va presentar el totterreny urbà Ateca al febrer i espera que sigui el model clau per deixar enrere les pèrdues de la companyia, ja que aquest segment de vehicles creix a un ritme del 25% al mercat de l'Europa Occidental.

stats